Wiosennych, pełnych rodzinnego ciepła i radości Świąt Wielkanocnych
życzy
prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski, Redaktor Naczelny "MAZOWSZE Studia Regionalne"
oraz dr Elżbieta Kozubek, Dyrektor MBPR
Milo nam poinformować, że 5 marca 2018r. Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał nowych członków Rady Naukowej oraz Zespołu Redakcyjnego.
Nowym Redaktorem Naczelnym periodyku został dotychczasowy przewodniczący Rady prof. zw. dr hab. Krzysztof Opolski — Kierownik Katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
W imieniu całego Zespołu Redakcyjnego, wszystkim naszym Czytelnikom, a także Autorom i Recenzentom pragnę złożyć najserdeczniejsze życzenia spokojnych i pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia oraz wielu wspaniałych sukcesów w nadchodzącym roku.
dr inż. arch. Adriana Barbara Cieślak
Redaktor Naczelny "MAZOWSZE Studia Regionalne"
Szanowni Państwo!
Zachęcam do lektury kolejnego numeru naszego periodyku. Jest to wydanie wyjątkowe, w całości bowiem przygotowane w języku angielskim! Mam nadzieję, że pozwoli to dotrzeć z treścią publikowanych artykułów do krajowych oraz zagranicznych odbiorców, zajmujących się szeroko rozumianą polityką publiczną oraz planowaniem przestrzennym.
Oddajemy w Państwa ręce kolejne wydanie periodyku MAZOWSZE Studia Regionalne. Jest to już drugi numer wydany w 2017 roku, a w przygotowaniu znajdują się jeszcze dwa kolejne.
Issue 20 of “Mazovia: Regional Studies” is already available and contains articles concerning landscape management and
protection as well as contemporary architectonic problems.
Issue 19 contains articles inspired by the 7th Academic and Technical Conference ARCHBUD 2015 which addressed the “Problems of contemporary architecture and construction” and was organized by the University of Ecology and Management in Warsaw.
Contributions are invited to the scientific journal Mazovia. Regional Studies. We are currently accepting submissions for the issues to be published in 2017. Article proposals may be scientific or serve to inform about one’s practical experience.